2018(e)ko azaroaren 13(a)

LANGILEEN ESKUBIDEAK | Moda multinazional batek langabetuak erakuslehioan elkarrizketatzen ditu doako promozioa lortzeko

Una candidata hace la entrevista de trabajo en el escaparate mientras el resto de las aspirantes espera en la calle.
Iturria: ANALÍA PLAZA. eldiario.es

Gaurko sarrera berezia izango da, pixkat ezberdina izango baita. Izan ere, langileen initmitatea izateko eskubideen inguruan izan beharrean, oraindik langileak ez direnen egoera ikusiko dugu.

Calzedonia multinazionalak Espainian dituen dendetako hainbat lanpostu hutsak betetzeko "InfoJobs" enplegu-gunean iragarki bat jarri zuen eta aplikatibo horren bitartez hautagaiek euren Curriculum Vitae-a bidaltzen dute. Madril hiriaren erdialdean dagoen denda batera deituak izatean lehenengo bahetzea pasatu zutela uste zuten, baina ez zen horrela izan. 


Las colas de los aspirantes al puesto de trabjo de Tezenis llegaban hasta la Gran Vía de Madrid.
Iturria: ANALÍA PLAZA. eldiario.es


Fuencarral kalean dagoen dendara ailegatzean, harrituta gelditu ziren hautagaien ilara luze-luzea ikustean. Gainera, elkarrizketak erakuslehioan egiten ari ziren, madrildar zein turista guztieki hizketaldi guztiak ikustarazten.  Lanpostua bilatzen ari zutenentzat porrot handia izan zen, elkarrizketara deituak izanda lehenengo filtroa pasatu zutela uste baitzuten.

Kritiken esanetara, Caldezoniako iturriek diote ez dela marketin estrategia bat, baizik eta hautagaiei aukera gehiago emateko "normalean ez baitute lortzen elkarrizketa egitera ailegatzea".




____________________________________________________________________
https://www.eldiario.es/economia/peonada-entrevista-aspirantes-escaparate-Madrid_0_836067358.html 



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina